У Державному центрі зайнятості відбулася презентація проєкту «Компетентнісний підхід в управлінні персоналом Державної служби зайнятості», який є важливим кроком до формування сучасної культури управління людьми та розвитку кожного працівника Служби.
Компетентнісний підхід – це нова філософія управління людьми, у центрі якої – працівник, його потенціал і спільна мета зробити Службу сучасною, ефективною та клієнтоорієнтованою. Мова йде про систему навичок і якостей, поведінкових індикаторів, які визначають ефективність роботи персоналу.
Директор Державної служби зайнятості Юлія Жовтяк наголосила: «Службі потрібен інструмент, який допоможе удосконалювати культуру взаємодії в команді та з клієнтами, забезпечить ефективність кожного на своєму робочому місці».
Директор Департаменту управління персоналом Наталка Сінчишена, презентувала проєкт та ознайомила з моделлю компетенцій Служби, та поінформувала про етапи проєкту. Модель побудована на трьох основних принципах: мотивація та розвиток персоналу, визначення потреб та потенціалу клієнтів, самоефективність та відповідальність за результат. Як результат - гнучка система управління персоналом, орієнтована на розвиток людського капіталу і якість послуг. Нова модель стартує вже у грудні в Києві. Наступного року буде масштабована по всім регіональним центрам зайнятості.
Заступник начальника управління кадрового менеджменту Департаменту управління персоналом Інна Гринчук розповіла про процес оцінювання компетенцій та презентувала автоматизовану HR-систему «Оцінка персоналу», розроблену фахівцями Служби. Цей інструмент дасть змогу системно вимірювати компетенції персоналу, формувати культуру зворотного зв’язку та ухвалювати кадрові рішення на основі об’єктивних даних. Новий підхід дозволить добирати в команду людей із відповідними цінностями та компетенціями, ефективно адаптувати нових працівників, навчати, враховуючи зони розвитку кожного, та будувати кар’єрні траєкторії. Державна служба зайнятості орієнтується на найкращі міжнародні практики, впроваджує європейські стандарти в управлінні персоналом.