Служба зайнятості для більш ефективного надання соціальних послуг своїм клієнтам та досягнення тривалих результатів застосовує у своїй роботі кейс-менеджмент (від англ. сase management) – «управління випадком», тобто соціальний супровід та надання послуг клієнтам відповідно до їх індивідуальних потреб.
Кейс-менеджмент – це чіткий алгоритм, в якому один етап послідовно змінює інший.
Суть процесу полягає в тому, що фахівець центру зайнятості (кейс-менеджер) допомагає клієнту розібратися у ситуації, що склалася, визначити пріоритетні проблеми та доступні на поточний момент способи вирішення цих проблем. Потім він надає клієнту можливість одержати конкретні послуги і, таким чином, впоратися з проблемами.
Використовуючи метод супроводу, фахівці допомагають замовнику у вирішенні його проблем працевлаштування від початку і до кінця. Основні етапи кейс-менеджменту включають у себе:
- залучення та прийом клієнта до програми;
- оцінку ситуації та потреб споживача послуг;
- розробку сервісного плану;
- виконання плану роботи із клієнтом;
- моніторинг процесу роботи із замовником;
- працевлаштування клієнта;
- індивідуальний супровід після працевлаштування.
На сьогоднішній день Донецька обласна служба зайнятості активно реалізує індивідуальний супровід з елементами кейс-менеджменту у проекті «Інтерактивна консалтингова платформа «Стратегія успіху» на базі Краматорського міського центру зайнятості, основною метою якого є забезпечення якісного підбору персоналу для роботодавців та індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості.