оп
11.04.2019 | 23:57

Два дні поспіль, 9 і 10 квітня, в Донецькому обласному центрі зайнятості проходив тренінг для фахівців міських і районних центрів зайнятості області з опанування функцій кар’єрного радника. Основне завдання цих спеціалістів, які оволоділи новим стандартом обслуговування клієнтів, – індивідуалізація послуг служби зайнятості.
«Отримані учасниками навички необхідні для досягнення нової якості у наданні послуг клієнтам служби зайнятості, яка пов’язана із застосуванням сучасних принципів кар’єрного консультування. Опанування цих навичок – важливий крок професійного розвитку фахівців служби зайнятості», – зазначив кандидат соціологічних наук, доцент Микола Судаков, який проводив тренінги для фахівців Донецької обласної служби зайнятості.
Для запровадження цього нововведення державна служба зайнятості не наймає нових спеціалістів, а навчає та розвиває професійні навички і компетенції власних фахівців. Тренінг дозволив спеціалістам зрозуміти алгоритми роботи кар’єрного радника, опанувати ефективні комунікаційні прийоми, відпрацювати техніки поведінки у конкретних робочих ситуаціях.
Інтерактивна та дискусійна форма подачі інформації сприяла встановленню товариських відносин між тренером і слухачами. Тому і відгуки, враження та емоції після тренінгу виключно позитивні з обох сторін.
«Цей тренінг дозволив змінити ракурс відношення до функціональних обов’язків кар’єрного радника і зрозуміти необхідність індивідуального підходу у наданні послуг клієнтам служби зайнятості», – поділилась власними враженнями після тренінгу заступниця директора Слов’янського міського центру зайнятості Любов Савченко.
Взагалі, інститут кар‘єрних радників є першим етапом трансформації державної служби зайнятості як провайдера послуг на ринку праці. Впродовж 2019 року буде запроваджено інститут консультанта роботодавця, розроблено та апробовано методику оцінки ефективності і результативності роботи фахівців державної служби зайнятості.