28.11.2019 | 17:00

Учнівська молодь , яка обирає власне професійне майбутнє, перебуває в центрі уваги фахівців служби зайнятості. В рамках роботи загальнообласної декади зайнятості для осіб з інвалідністю фахівці з профорієнтації   Бахмутського міського центру зайнятості  27 листопада  завітали до дітей з інвалідністю , які навчаються в Парасковіївській спеціалізованій загальноосвітній школі–інтернаті № 40. Навчальний заклад  знаходиться на території  Соледарської об’єднаної територіальної громади.

Фахівчині центру зайнятості підготували для старшокласників пізнавальний інтерактивний профорієнтаційний захід для мотивації шкільної молоді до вдалого професійного самовизначення.

 В ході зустрічі профконсультанти центру зайнятості презентували школярам послуги державної служби зайнятості для старшокласників. Учні разом з фахівчинями визначили «погоду» сучасного ринку праці з допомогою барометру професій та професіографічних путівників. Для надання уявлення  про перспективи розвитку сучасного ринку праці фахівчиня Оксана Мавріна    презентувала старшокласникам профорієнтаційну новацію Донецької обласної служби зайнятості - атлас професій майбутнього з доповненою реальністю. Цей інноваційний  програмний  продукт допомагає переглянули 3D зображення зі звуковим супроводженням професій , що було весело  та цікаво для дітей .

 Через інтерактивну гру профконсультанти знайомили школярів з формулою вдалого професійного вибору «Хочу.Можу.Треба» . Фахівчиня Галина Сіддікі   для розвитку молодіжних підприємницьких ініціатив  запропонувала школярам  відвідати «Школу молодого підприємця», яка працює в Бахмутському міському центрі зайнятості . Діти дізнались та практично спробували  сучасні онлайн-сервіси державної служби зайнятості: платформу «Моя професія: консультаційна мережа» для подальшого професійного самовизначення та про додаток на андроїд  «Центр професійної орієнтації». Інтерактивні вправи, які запропонували профконсультанти старшокласникам,  спрямовані на формування та розвиток компетенцій, які дають змогу випускникам орієнтуватися у складових вдалого професійного  вибору.