31.03.2016 | 10:43

Сьогодні питання роботи зі зверненнями громадян в Донецькій області, яка є лідером в кількості зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб, інвалідів, інших осіб соціально вразливих категорій населення, є вкрай важливим.

Протягом минулого року до Донецької обласної служби зайнятості надійшло 228 письмових звернень, через «Урядову гарячу лінію» - майже 300, 150 – на консультаційний центр веб-порталу. Розгляд кожного з них – відповідальна та важлива справа.   

Звертаючись до служби зайнятості з пропозиціями, заявами та скаргами, людина сподівається на кваліфікований і об`єктивний їх розгляд. 30 березня 2016 року директор Донецького обласного центру зайнятості Валентина Рибалко провела виїзний особистий прийом громадян в Артемівському міському центрі зайнятості. Цього дня за консультаціями звернулися 3 безробітних громадянина, в тому числі інвалід та внутрішньо переміщені особи, та представники роботодавців ПП «Житловик», ФОП Т.Єлісєєва, ПП «Єдина країна».

Роботодавці звернулися за роз`ясненнями щодо особливостей застосування та реалізації Порядку компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Безробітними порушувались питання організації дистанційного навчання інваліда-переселенця основам підприємницької діяльності для організації власного бізнесу за сприянням служби зайнятості, а також можливості проходження профнавчання внутрішньо переміщеної особи у разі відсутності документа, що підтверджує середню освіту та ін. Заявники отримали ґрунтовні відповіді та роз`яснення.

Створення умов щодо забезпечення якісного і безперешкодного обслуговування громадян в центрах зайнятості, застосування індивідуального підходу до потреб кожної особи, надання клієнтам повного та якісного комплексу соціальних послуг – основа довіри та відкритості в роботі служби зайнятості.