25.02.2016 | 16:56

Сьогодні питання роботи зі зверненнями громадян в Донецькій області, яка є лідером в кількості зареєстрованих внутрішньо переміщених осіб, інвалідів, інших осіб соціально вразливих категорій населення, є вкрай важливим. Звертаючись до служби зайнятості з пропозиціями, заявами та скаргами, людина сподівається на кваліфікований і об`єктивний їх розгляд.

Протягом минулого року до Донецької обласної служби зайнятості надійшло 228 письмових звернень, через «Урядову гарячу лінію» - майже 300, 150 – на консультаційний центр веб-порталу. Розгляд кожного з них – відповідальна та важлива справа.   

Тому, з метою забезпечення високої якості роботи зі зверненнями громадян в службі зайнятості Донецької області, завчасного попередження виникнення у громадян невирішених питань, 25 лютого відбулося засідання колегії Донецького обласного центру зайнятості «Про стан ведення роботи зі зверненнями громадян у Донецькій обласній службі зайнятості у 2015 році» під головуванням директора обласного центру зайнятості Валентини Рибалко. Колегія проводилась в селекторному режимі за участю керівників всіх центрів зайнятості області.

«Створення умов щодо забезпечення якісного і безперешкодного обслуговування громадян в центрах зайнятості, застосування індивідуального підходу до потреб кожної особи, надання клієнтам повного та якісного комплексу соціальних послуг – основа довіри та відкритості в роботі служби зайнятості», - зазначила В. Рибалко у спілкуванні із членами колегії та керівниками центрів зайнятості міст і районів.

Увагу було приділено поширенню досвіду роботи Маріупольського, Краматорського міських, Волноваського районного центрів зайнятості в роботі зі зверненнями громадян, необхідності забезпечення ведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо послуг служби зайнятості, новацій в законодавстві.

За результатами колегії працівники служби зайнятості Донецької області на кожному рівні отримали доручення щодо забезпечення високого рівня етичної поведінки у виконанні своїх посадових обов’язків, уважного ставлення до вирішення питань, що виникають у громадян. Це, в свою чергу, сприятиме своєчасному реагуванню на проблеми, заявлені в них.