12.01.2017 | 11:06

Олександрівський районний центр зайнятості продовжує активну роботу з внутрішньо переміщеними особами, демобілізованими учасниками АТО та громадянами соціально незахищеної категорії.

Протягом 2016 року за сприянням служби зайнятості працевлаштовані 4 внутрішньо переміщені особи, 1 особа проходила професійне навчання, 2 особи приймали участь в громадських роботах та роботах тимчасового характеру. Укладено 3 строкових трудових договори на працевлаштування ВПО з відшкодуванням витрат роботодавцям на оплату праці. Пройшов професійне навчання за дистанційною формою навчання та відкрив власну справу 1 учасник АТО. З числа соціально незахищених громадян: працевлаштовані 89 осіб, приймали участь в громадських роботах 26 осіб, в роботах тимчасового характеру - 51 особа, пройшли професійне навчання 41 особа.

Ефективними формами роботи стало проведення щосереди інформаційно-консультаційного заходу «Під одним дахом», Дня учасника АТО за участю роботодавців району, соціальних партнерів, громадських організацій, ЗМІ.

11 січня 2017 року Олександрівським районним центром зайнятості було проведено захід «Під одним дахом», в якому прийняли участь 7 внутрішньо переміщених осіб.

Директор центру зайнятості Наталя Дудник разом з фахівцями надали послуги з підбору підходящої роботи, сприяння в організації підприємницької діяльності, залучення до участі в громадських та інших роботах тимчасового характеру, проходження професійного навчання за дистанційною формою, презентували новітні технології: створення та розповсюдження, за згодою безробітної особи, серед роботодавців відеорезюме, організацію онлайн-співбесід та інші.

Основні питання, які були задані представникам структурних підрозділів, стосувались умов реєстрації в службі зайнятості, як розірвати трудові відносини з роботодавцем, який залишився на неконтрольованій території, як переоформити довідку ВПО, куди звертатись за медичною допомогою та інші.

Усі присутні отримали вичерпні відповіді на свої питання, а тим, кому не змогли відповісти одразу, пообіцяли обов`язково зателефонувати найближчим часом.