30.11.2023 | 12:17

У сучасному світі для багатьох пошукачів роботи постає задача якісно виділитися серед інших. Одним із дієвих інструментів для досягнення успіху є розробка особистого бренду.

Власний бренд – це не просто логотип чи слоган, а враження, яке залишається про людину в її оточенні. Для його побудови потрібно розробити план розвитку особистих якостей, використовувати соціальні мережі для демонстрації професійних досягнень, шукати свою унікальність та дотримуватись свого стилю, вміти презентувати себе та не боятися складнощів.

Важливим моментом просування власного бренду є його презентація. На цьому етапі з’являються помилки, яких легко уникнути. Для того, щоб налагодити ефективний діалог з майбутнім роботодавцем, рекрутери наголошують на дотриманні таких правил:

  • належно оформлюйте резюме (повнота та достовірність інформації, не допускайте двомовності та помилок);
  • не приховуйте свої контакти на сайтах з пошуку роботи;
  • уважно читайте вакансію та перевіряйте резюме на відповідність;
  • якщо зазначаєте загальні посадові обов’язки, обов’язково вкажіть сфери, в яких працювали;
  • креативне резюме гарно виглядає, але при завантаженні на сайти пошуку роботи, може змінювати структуру і погіршити перше враження рекрутера;
  • сторінка в соціальних мережах має бути відкритою та демонструвати вашу експертність, а не особисте життя;
  • відповідайте на дзвінки чи повідомлення рекрутера;
  • приходьте на заплановану співбесіду з керівництвом вчасно;
  • у разі форс-мажору попереджайте про запізнення.

Правильно побудований особистий бренд відкриває нові можливості та професійні перспективи. Не гайте часу, разом з фахівцями служби зайнятості зробити перший крок до успіху можна вже сьогодні.

Сall-центр Донецького обласного центру зайнятості 0-800-33-61-67.