10.12.2020 | 13:02
9 грудня у Донецькому обласному центрі зайнятості пройшов навчальний вебінар для фахівців міських та районних центрів зайнятості.
Тренінгове заняття на тему «Підвищення компетентності спілкування» провели фахівці відділу організації профорієнтації Донецького обласного центру зайнятості. Онлайн семінар був присвячений профілактиці конфліктів «фахівець-клієнт», підвищенню навичок профконсультантів у спілкуванні з клієнтами та запобіганню виникнення конфліктних ситуацій.
Під час заходу учасники розглянули причини виникнення та етапи розвитку конфліктів, виконали вправи із визначення власних емоцій, що з’являються під впливом конфліктогенних факторів, отримали практичні поради при роботі з клієнтами в ситуації конфлікту.