05.04.2019 | 10:30

Вчора в Маріупольському міському центрі зайнятості відбулася презентація роботодавця – Управління патрульної поліції. Шукачів роботи запрошували долучитися до лав патрульних поліцейських.

Начальник відділу зв’язків із громадськістю УПП Євгенія Іванченко презентувала шукачам роботи актуальні вакансії, розповіла про етапи відбору претендентів, співбесіду та законодавчу базу, яку необхідно знати для успішного складання тестів. Серед вимог до кандидатів є: громадянство України, вік від 20 до 40 років, повна загальна середня або вища освіта, наявність посвідчення водія категорії В, готовність до служби в будь-якому місті України у зв’язку зі службовою необхідністю. Учасників презентації проінформували про умови праці, соціальне забезпечення, перспективи розвитку та професійне зростання. Євгенія розповіла про обов’язки патрульних поліцейських: швидке та ефективне реагування на правопорушення, забезпечення безпеки дорожнього руху, здійснення заходів, спрямованих на розкриття злочинів по гарячих слідах, протидія злочинності та ін. Наразі в патрульній поліції нараховується 5,5 тис. вакантних посад у 24 містах України, мінімальна заробітна плата яких становить 10,3 тис. грн.

Якщо ви шукаєте працівників для свого підприємства – звертайтеся до фахівців сектору рекрутингу Маріупольського міського центру зайнятості. Ми приймаємо заявки на вакантні посади особисто, за телефоном +38 (068) 669 27 47 та на електронну пошту mariupol_rekrut@donocz.gov.ua.