17.04.2020 | 15:07

Швидко, зручно, сучасно – саме так можна описати нові форми взаємодії між фахівцями Добропільського центру зайнятості та його клієнтами. В період особливого режиму роботи, на час впровадження карантинних заходів, саме дистанційний формат роботи дозволяє ефективно комунікувати, підтримувати зв’язок та бути в курсі усіх змін.

Розвинути навички самопрезентації у клієнтів служби зайнятості та допомогти їм бути конкурентоспроможними на ринку праці – ось ключове завдання для фахівців. З цією метою 16 квітня було проведено вебінар на тему: «Як підготуватися до співбесіди з роботодавцем з використанням «Skype». Останнім часом онлайн співбесіда все більше використовується роботодавцями для пошуку співробітників. Цей вид співбесіди має ряд переваг для шукача роботи: економія часу і коштів, відсутність територіальних кордонів, можливість знаходитись у комфортному місці, а отже мінімізація виникнення хвилювань та стресу.

Сучасний ринок праці все більше переходить у мережу, тому завдання фахівців центру зайнятості допомогти своїм клієнтам йти в ногу з часом.