12.08.2016 | 14:40

Звертаючись до служби зайнятості з пропозиціями, заявами та скаргами, людина сподівається на кваліфікований і об`єктивний їх розгляд. Уважне ставлення до звернень громадян, в свою чергу сприяє своєчасному реагуванню на проблеми, заявлені в них, з тим надає можливість визначити причини, що їх породжують, виявити недоліки в роботі та вжити заходів щодо їх усунення.

Одним із засобів реалізації конституційного права громадян на звернення є проведення особистих прийомів посадовими особами державної служби зайнятості, які наділені правом та обов`язком щодо розгляду звернень громадян.

Все більше громадяни прагнуть вирішувати свої проблеми, в тому числі і захищати свої права, насамперед, на місцях. Для оперативного вирішення проблемних питань громадян, які звернулися до державної служби зайнятості, у тому числі внутрішньо переміщених осіб, згідно з графіком проведення виїзного прийому керівниками обласного центру зайнятості 12 серпня у місті Краматорськ відбувся особистий прийом заступника директора Донецького обласного центру зайнятості Наталії Адамової.

Цього дня на особистому прийомі громадян цікавили питання перебування на обліку в центрі зайнятості при зміні місця реєстрації безробітної особи. Також обговорювались питання надання компенсації витрат роботодавцям на оплату праці за працевлаштованого безробітного з числа внутрішньо переміщених осіб та ін.

Заявники отримали необхідні консультації та змістовні відповіді згідно з діючим законодавством про зайнятість населення, та були задоволені результатами розгляду своїх звернень.