Державна служба зайнятості продовжує трансформацію у сучасний, цифровий та клієнтоорієнтований сервіс.
Головна мета – створити мережу сучасних кар’єрних центрів, які стануть універсальними помічниками для людей, які шукають своє місце і в бізнесі, і на ринку праці, розповіла в інтерв’ю “РБК-Україна” директор Служби Юлія Жовтяк.
“Наша задача – знайти можливості для людини з максимальним ефектом. Для цього триває переформатування роботи з власним колективом, громадськістю, бізнесом щодо грамотних комунікацій та створення сприятливої екосистеми для клієнта Служби зайнятості”, - зазначила Юлія Жовтяк.
Окремий акцент зроблено на підтримці ветеранів і ветеранок - як у межах внутрішньої корпоративної політики, так і у зовнішніх програмах, щоб якомога більшій кількості ветеранів з індивідуальним супроводом допомогти повернутись у цивільне життя, трансформувати свій військовий досвід у цивільну професію. Незмінними пріоритетами залишаються підтримка людей з інвалідністю та внутрішньо переміщених осіб.
Ще один важливий напрям – розвиток підприємництва через державну програму «Власна справа». Від початку її дії вже видано понад 30 тисяч грантів, серед яких понад 2 тисячі - ветеранські. Запущені завдяки цим грантам бізнеси вражають різноманіттям - від вирощування шафрану до виробництва взуття для саперів.
Водночас, Служба активно розвиває цифрові сервіси, щоб зробити послуги ще зручнішими, особливо для молоді. Мета - стати сучасним соціально-цифровим сервісом: ще більше можливостей і менше паперів.
“Уряд вже ухвалив необхідні зміни і з листопада стартує нова модель надання послуг у сфері зайнятості – сучасна, цифрова, орієнтована на людину. Це – поєднання IT-рішень з розвитком людського капіталу. Ключове - люди мають витрачати свій час на розвиток, роботу, навчання, підвищення своїх скілів, а не на бюрократію”, - розповіла Юлія Жовтяк.