16.01.2020 | 15:41

16 січня 2020 року в Добропільському міському центрі зайнятості відбувся брифінг для засобів масової інформації.

«2019 рік став для Служби зайнятості роком суттєвого перетворення: запроваджено надання послуг кар’єрними радниками,  підбір кадрів роботодавцям з використанням елементів рекрутингу, застосування онлайн комунікацій для взаємодії з клієнтами служби зайнятості, використання нових методів розвитку персоналу», - акцентувала увагу директорка центру зайнятості Вікторія Бугаєць.

У 2019 році база вакансій налічувала 1328 пропозицій роботи, що, в свою чергу, дозволило працевлаштувати більше 51 % осіб до надання статусу безробітного, загалом 991 клієнт центру зайнятості знайшов роботу. У разі відсутності постійної роботи 582 особи взяли участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру.

На теперішній час роботодавці важливу увагу приділяють якості робочої сили, з метою забезпечення потреб роботодавців у кваліфікованих робітничих кадрах центром зайнятості залучено до професійного навчання 288 безробітних.

Сучасний світ неможливий без використання онлайн технологій, пройти професійне тестування, дізнатися про можливості створення та розвитку  власного бізнесу, професійного навчання, послуги та пільги учасникам АТО можливо  завдяки  IT-платформі «Профорієнтація та розвиток кар’єри», веб-базованій платформі «Моя професія: консультаційна мережа» та мобільних додатків, розроблених Донецькою обласною службою зайнятості. Використовуючи можливості інтернет ресурсу «Єдине соціальне середовище зайнятості», роботодавці та шукачі роботи створювали власні електронні кабінети, подавали інформацію про вакансії онлайн, здійснювали швидкий пошук роботи та претендентів на вільне робоче місце.

У 2020 році служба зайнятості продовжує змінюватися відповідно до Стратегії розвитку і основними пріоритетами в роботі стане надання гнучких, технологічних послуг, що адаптовані під потреби кожного клієнта. Продовжиться обслуговування шукачів  роботи кар’єрними радниками, що за результатами минулого року довело свою ефективність,  а  з 1  січня 2020 року впроваджується інститут «Консультант роботодавця», це дозволить вивести співпрацю з роботодавцями на новий рівень: спростити комунікацію через використання сучасних електронних сервісів, здійснювати кадрове забезпечення роботодавців, створити єдину базу вакансій легальної праці, швидко реагувати на потреби ринку праці.

Наприкінці 2019 року запрацював Освітній портал Державної служби зайнятості і тепер клієнти зможуть дистанційно вчитися, розвивати власні навички, а працівники служби – підвищувати професійну кваліфікацію.