02.08.2019 | 16:43

Роботодавці при підборі персоналу звертають увагу на soft skills – якості, завдяки яким працівник ефективно взаємодіятиме з колективом, партнерами та клієнтами. Серед таких якостей важливе місце посідає емоційний інтелект. Це здатність адекватно проявляти власні емоції, інтерпретувати емоції інших, контролювати поведінку та підтримувати «здорові» відносини з оточуючими.

Ця тема зібрала молодих шукачів роботи на засіданні клубу «Step by step» у Слов’янському міському центрі зайнятості. Відвідувачі виконували вправи і проходили тести, які дозволили оцінити рівень розвитку емоційного інтелекту та його складових. Фахівець центру зайнятості розповіла, як можна підвищити коефіцієнт EQ.

На зустріч запросили начальницю відділу з організації підбору персоналу Слов’янської теплової електричної станції Валентину Гребенюк. Вона поділилась прийомами успішного проходження співбесіди, розповіла про методи визначення рівня EQ співрозмовника при першій зустрічі, зазначила, які емоції кандидатів відлякують рекрутерів.