20.06.2018 | 11:02

Фахівці Лиманського міського центру зайнятості протягом учбового 2017-2018 р. проводили різноманітні профорієнтаційні заходи, у яких взяли участь більш ніж 1000 учнів загальноосвітніх навчальних закладів та ПТНЗ.  Така профорієнтаційна діяльність спрямована на виконання Програми державної служби зайнятості щодо професійної орієнтації на 2017-2020 роки та проводиться задля сприяння усвідомленому вибору учнями майбутньої професії. 

Впродовж відповідних заходів фахівці служби зайнятості ознайомлювали школярів з інформацією про ринок праці та напрямки розвитку кар’єри у різних галузях. Розповідали про новітні технології у роботі служби зайнятості, зокрема безкоштовний додаток «Центр професійної орієнтації», завдяки якому учні можуть поринути у світ професій, пройти онлайн-тестування та дізнатися про навчальні заклади і дистанційну освіту.

За допомогою  професіографічних екскурсій від служби зайнятості учасники отримували інформацію про особливості роботи та вимоги до шукачів безпосередньо на підприємствах.

Завдяки ярмаркам професій майбутні абітурієнти одночасно у одному місці дізнавалися про правила вступу до вищих навчальних закладів та перспективи подальшого працевлаштування. Саме на ярмарку підлітки могли особисто поспілкувалися з представниками навчальних закладів та студентами, що допомогло б їм зробити правильний вибір.

Щоб підвищити конкурентоспроможність молоді на ринку праці та упередити безробіття  фахівці Лиманського міського центру зайнятості  провели акцію «Випускник». Присутні на заході студенти отримали корисну інформацію щодо можливостей сучасної самопрезентації, серед яких відеорезюме і реєстрація у кадровому резерві, що сприятиме працевлаштуванню та ефективній реалізації професійної кар’єри, допомагатиме у пошуку роботи і здобутті необхідних професійних та особистісних навичок.

Дякуючи плідній співпраці служби зайнятості з Регіональною філією «Донецька залізниця» для школярів були проведені квести, під час яких діти, граючи, могли ближче ознайомитись з робітничими професіями, придбати комунікативні навички та вміння працювати в команді.

Всі ці профорієнтаційні заходи викликають зацікавленість дітей та їхню повагу до робітничих професій, мотивують їх до пошуку себе у світі професій.