Фахівець, який займається формуванням персонального іміджу з використанням соціальних мереж та інших публічних майданчиків відповідно до цілей та вимог замовника», — так описує нову спеціальність «Атлас нових професій». Ключовими в ньому є два слова: імідж та цілі.

Завдання такого фахівця  – створити та донести до цільової аудиторії певний образ (імідж) клієнта. Аудиторія бренду залежить від його мети. Це може бути підвищення, перехід в іншу компанію або залучення клієнтів до бізнесу.

Персональний бренд - це не мильна бульбашка, роздута навколо его, і не самоціль. Він будується поступально, на основі вже наявного капіталу ідентичності та планів спеціаліста. Створення персонального бренду – один із інструментів кар'єрного зростання. Досить приємний інструмент, що підвищує настрій та впевненість у собі.

Що потрібно знати та вміти:

  • Основи журналістики, PR, маркетингу, брендингу
  • Розуміння принципу побудови кар'єрних траєкторій
  • Системне мислення
  • Стратегічне мислення
  • Вміння працювати з великими обсягами інформації
  • Вміння чітко викладати свої думки
  • Вміння оперативно реагувати на інформаційні приводи
  • Доброзичлива клієнторієнтованість
  • Навички ділової комунікації
  • Навички управління проектами.

Що він робить:

  • Визначає позиціонування клієнта та його цільову аудиторію
  • Формулює elevator pitch
  • Формулює план бренд-активностей
  • Готує презентаційні матеріали для ЗМІ та соцмереж
  • Готує публікації для ЗМІ та особистих блогів
  • Веде сторінки у соцмережах
  • Організує участь та виступи на ділових заходах
  • Продюсує авторські ТВ- та радіопрограми
  • Організує фотосесії.

Найкращий показник результату персонального бренд-менеджера – як виглядають його клієнти. Увага до власного професійного образу може виражатися в оформлених профілях соцмереж або участі у заходах PR-спільноти.