Фахівець, який займається формуванням персонального іміджу з використанням соціальних мереж та інших публічних майданчиків відповідно до цілей та вимог замовника», — так описує нову спеціальність «Атлас нових професій». Ключовими в ньому є два слова: імідж та цілі.
Завдання такого фахівця – створити та донести до цільової аудиторії певний образ (імідж) клієнта. Аудиторія бренду залежить від його мети. Це може бути підвищення, перехід в іншу компанію або залучення клієнтів до бізнесу.
Персональний бренд - це не мильна бульбашка, роздута навколо его, і не самоціль. Він будується поступально, на основі вже наявного капіталу ідентичності та планів спеціаліста. Створення персонального бренду – один із інструментів кар'єрного зростання. Досить приємний інструмент, що підвищує настрій та впевненість у собі.
Що потрібно знати та вміти:
- Основи журналістики, PR, маркетингу, брендингу
- Розуміння принципу побудови кар'єрних траєкторій
- Системне мислення
- Стратегічне мислення
- Вміння працювати з великими обсягами інформації
- Вміння чітко викладати свої думки
- Вміння оперативно реагувати на інформаційні приводи
- Доброзичлива клієнторієнтованість
- Навички ділової комунікації
- Навички управління проектами.
Що він робить:
- Визначає позиціонування клієнта та його цільову аудиторію
- Формулює elevator pitch
- Формулює план бренд-активностей
- Готує презентаційні матеріали для ЗМІ та соцмереж
- Готує публікації для ЗМІ та особистих блогів
- Веде сторінки у соцмережах
- Організує участь та виступи на ділових заходах
- Продюсує авторські ТВ- та радіопрограми
- Організує фотосесії.
Найкращий показник результату персонального бренд-менеджера – як виглядають його клієнти. Увага до власного професійного образу може виражатися в оформлених профілях соцмереж або участі у заходах PR-спільноти.