Цифрова трансформація покриває все більше і більше сфер бізнесу і компаній. Ще кілька років тому неможливо було уявити, що ми будемо замовляти таксі, їду, різні послуги через додатки в смартфоні, перетворивши це в щоденну рутину.
Такий поворот призводить до того, що вимоги до компетенцій співробітників змінюються з фантастичною швидкістю. З'являються безліч нових посад і спеціальностей, завдання яких здійснити цифрову трансформацію, запустити нові продукти в найкоротші терміни, допомогти організації пройти через зміни бізнесу.
В сучасному світі освоєння цифрових навичок є мінімумом для багатьох сфер життя, тому що постійний розвиток технологій вимагає відповідної освіти від працівників. Для охочих отримати актуальну, сучасну професію варто зрозуміти, що володіти цифровими навичками в умовах сучасної економіки – надзвичайно прибутково. В умовах стрімкої діджиталізації ринку працівники з такими навичками отримують значні конкурентні переваги в порівнянні до інших.
До специфічних гнучких навичок відноситься цифрова сприйнятливість, комунікація та взаємодія через цифрові канали, нові методи планування та організації роботи тощо.
Цифрова сприйнятливість - компетенція, яка є основою цифрової трансформації і яку треба розвивати в будь-якій організації у своїх співробітників, щоб бути успішними в сучасному світі. Її можна розділити на три складові:
- інтерес до нових технологій,
- здатність швидко опановувати нові технології і вбудовувати їх в свою роботу,
- бажання просувати нові технології у своїй роботі серед колег, клієнтів і професійних співтовариств..
Цифрова сприйнятливість є фундаментом для інших цифрових компетенцій і навичок.